Kyligt värre

Inte för att vara sån, men fasen vad kallt det är ute.
Vi har det bra här hemma där det inte är allt för kallt, pratade nyss med dem i Malung och där hade det varit jäkligt kallt. Iallafall i natt. Och imorn. Ser inte fram emot isvaksbadet imorn. Hoppas Hannibal har kommit på bättre tankar, för det kommer inte vara kul..

Och vad händer med mig? Skaffa facebook och allt :)
Hihi.. nu har jag blivit en sån som jag inte alls ville vara, snoka omkring och kolla vem som är vän med vem m.m.. Men det är kul att kunna se alla fina bilder som alla ens vänner lägger upp. Kan hävda att det är därför jag skaffade fb. Jo, det är sant :P

Ska slappa under en filt i soffan för att sen laga mat och bege mig hem till Malung.
Hoppas, hoppas att rummet är varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0