Massa nytt

Idag har jag lärt mig en massa nytt. Sägs ju att man lär sig nått nytt varje dag och under deta år kommer det verkligen att stämma.
Idag gick vi egenom maten som vi kommer att ha i tre dagar på turen, men fy vad mycket mat.
Förstå då om vi hade tagit med all mat för alla tio dagar, vilken tung ryggsäck.

Alla är verkligen jättetaggade på att komma iväg nu, men det tråkiga återstår, att packa ryggsäcken.
Ska försöka att inte skjuta upp det till söndag kväll, men vi får se.

Försökte mig på ett försök att få lite kontakt med en person jag inte pratat med på väldigt länge, men det gick inte alls... mycket tråkigt tycker jag, med tanke på hur mycket den personen har betytt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0