Laddad inför turen

Idag trog första riktiga skoldagen igång med mcket information om nästa veckas vandring.
Alla är nu jättetaggade, skönt att det inte är många dagar kvar nu...

Har bestämt mig för att jag ska börja träna på gymmet här i Malung, gå på deras gruppträning, nått måste jag ju göra när disiplinen är kass :)

På lördag blir det en tripp till Mora för lite inhandling av saker till turen och sen på måndag bär det iväg...

Idag blev vi indelade i dem grupper som vi ska vara i under dessa 10 dagar. Och imorn får vi veta vad vi får för mat med oss på turen, hoppas på nått gott.

Nu är det dags för en kvällspromenad in till Malung C ;)

Kommentarer
Postat av: Ståhl

Va roligt att det känns bra och skoj med alla nya vänner.

Jag har nu gått på universitetet i 2 dagar och sitter hemma med massa (2!) böcker idag. Längtar tills vi får reda på våra seminariegrupper så man får bekanta sig med folk mer, än så länge har vi vart flera hundra pers hela tiden så har inte vart så lätt att knyta kontakt..



Ha en trevlig helg och Mattias-saknaden går nog över ska du se. :) Krams

2009-09-03 @ 09:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0