1:a gången

Idag var jag på rättegången. Första gången i mitt liv. Och första gången jag vittnade.
Var lite nervös när jag satt där och väntade på min syster och satt och gick igenom hela händelsen i huvudet igen.
Efter en massa om och men och att rättegången skulle skjutas upp några månader fick jag äntligen gå in och vittna. Vilket tog typ 10 min...
Så nu sitter jag här med en hel ledig fin fredag framför mig.. Suck och Stön!
Hade gärna varit i skolan för sista dagen på utbildningen och varit i Dalarna i helgen när det är sånt här underbart väder. Men istället sitter man här i stan och ska jobba.. hur tråkgit är inte det.

Fast ska inte klaga, behöver verkligen alla pengar jag kan få, är ingen billig utbildning har jag märkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0