Vilken lördagskväll

Oj säger jag bara!
Från att ha varit så otroligt trött till att bli full och få en massa människor som sover över hos en på samma kväll, det var inte dumt gjort av mig :)

Kvällen började väldigt segt, kände inte alls för nått igår, men när Körslaget började och spriten kom fram, kom mitt party humör oxå. Så efter några goda drinkar hemma for vi ner till byn och Malungs hotell för ännu fler.
Och väl hemma var det kals på olika håll på skolan. Vi hamnade tillslut på Julias rum där alla som var trötta på fiolerna hamnade, för att sen ta sig upp till oss och en efterfest på mitt rum.
Dem förstod inte min pik när jag borstade tänderna eller började plocka undan alla glas.
Då kom Hampus på den smarta ideén om att vi skulle sova hos mig.
Så han och Charlotta skulle sova på liggunderlag på golvet och Emanuell i min extra säng.
Efter någon timme slutade det hela med att Charlotta sov hos sig, Hampus i min extra säng och Emanuell hos mig...
Inte många timmar där inte. Så nu är jag seg igen.
Snart dags för middag och sen ett träningspass för at komma igång igen :D

Kommentarer
Postat av: Anna Ståhl

Haha, så ska det vara! Efterfest hör till när man bor på folkhögskola. ;) Punktpunktpunkt ska jag inte fråga om, men det var säkert mysigt.. Hihi!

Kramkalas

2009-10-04 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0