träningsvärk

Vilken träningsvärk jag har idag, herregud!
Igår gjorde vi inget annat än att träna. Först orientering, där Fredrik fick ta hand om mig, vilket han gjorde väldigt bra med tanke på hur sur jag blev då jag klev ner mig i en myr. Men han var så tålig med mig, tack gubben :)
Sen efter lunchen var det en jättejobbig styrke stations övning, vilket inte var så skönt efter ett tag och efter det var vi iväg ner till gymmet för en timmes box.
Sov gott i natt kan jag säga :D

Idag har vi haft smide på schemat, har gjort jordens fulaste krok, ha ha :)
Sen gick min grupp ut och fortsatte på bygget till vårt tälthus vi ska göra, så vi kan bygga våra pulkor där i.
Oj vad kreaktiv jag kommer att vara efter denna vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0