Seg söndag

Efter en trevlig lördag kväll som blev väldig sen, sitter jag nu i soffan och degar. Det bästa med gårdagen var att när man lade sig i sängen vid 4- igår natt så blev klockan helt plötsligt "bara 3"... sånt tyckervi om.
Kvällen igår innehöll god mat, gott vin, likör 43, bowling och djupa samtal med klasskompisarna.
Men kvällen avslutades med någon timmes trevligt samtal med Johan, vilket gjorde mig väldigt glad.

Idag var planen att gå ut och göra en massa eld inför nässta veckas överlevnad, men jag orkar verkligen inte just nu. Funderar på att lägga mig i sängen igen och sen bär det av till Erik i byn för att se repricen av Desperate Housewives :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Likör 43 utan mig att du vågar ;D hahah! Saknar dig vännen!

2009-10-25 @ 16:37:01
URL: http://malinhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0