Paltkoma

Idag bjöd Julia och Sandra på palt. Och denna gång var det riktigt gott.
Så nu hamnade man i en liten paltkoma, men godispåsen som ligger på bordet kommer nog snart att finnas i magen :)

Denna helg är jag i Malung och vädret lutar åt att bli dåligt, så tråkigt.
Vi har mysigaste planerna inför morgondagen, men om det blir regn lockar en latte i Mora rätt mycket.
En vecka kvar innan lov, känns som om det behövs lite nu. Lite andrum och så.. kan behövas ibland.

Om en vecka kommer Mattias till Malung oxå. Tänk hur annorlunda allt kan bli. Från att längta till nått så mycket till att nu ha en klump i magen över att inte veta hur jag vill göra.
Klart jag vill ses, men jag vet oxå att allt kommer att kännas och vara annorlunda, vi har ju varit i denna sits förr.

Kommentarer
Postat av: tina

Uj vad jobbigt. Vet hur det är. =/ Hoppas ni kommer på nåt vettigt iaf. Miss you och hoppas skolan går bra! KRAM

2009-10-04 @ 12:22:56
URL: http://www.ikeepondreaming.blogspot.com
Postat av: Anna Ståhl

Lov! Det saknar jag. Varför har man inte sånt på universitetet?! Dumt..



Vad har ni sagt, du och Mattias? Hur är läget egentligen? Har nog inte hängt med här..



Det låter iaf som att ni har fantastiskt roligt på skolan, mycket grejer ni gör! :)



Massa kramar!

2009-10-04 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0