Mariakväll

Sitter i soffan med en påse chips och med syster bredvid mig. Kom nämligen och förstörde hennes "Mariadag" idag.. hi hi :)
Vi har haft en dag, nästan, idag... Först en shoppingtur på Hälla.
Sen en god tacomiddag och chips här i soffan. Dags att sova snart, ska tillbaka till Malung imorn och på måndag står nästa tur för dörren. En vecka ute i skogen kommer bli kul :)
Bara halsen kan bli bra snart, så skulle allt kännas bättre.

Skrev klart mina praktikansökningar idag. Håller tummarna nu för att jag får komma till nån bra och trevlig fjällstation.
Imorn blir det till att ligga i soffan och titta på Desperate houswives repris, älskar att dem visas i repris på söndagar, så att min favvoserie kan följas, iallafall i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0