Hemma och sjuk

Gick sådär med att försöka överleva med en förkylning i kroppen. Resultatet blev feber.
Efter att ha mått skit ett dygn, och då inte pga hungern, utan av snuva, hosta och nysningar så valde jag att avbryta min överlevnadsvecka och åka hem och kurera mig.
Såhär i efterhand känns det som ett bra beslut.

Efter flera timmars sovande hemma i Malung satte jag mig på tåget till V-ås för en lung och skön helg, där jag mest har tänkt att sova.
Och redan idag är febern borta och jag känner mig bättre. Dock spökar halsen fortfarande, vilket jag vill ha bort till nästa tur på måndag, så lite mer te får det nog bli.

Ska bli kul att höra när jag kommer tillbaka hem till Malung och se hur dem andra hade det. Var rätt skönt att höra att det var fler som tog sitt förnuft till fånga och åkte hem pga förkylning. Så jag inte var den ända som "gav upp".

En sak är då verkligen säkert efter idag... Killar är verkligen skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0