50-års fest

Igår hölls mamma och Sivs 100-års fest, jättekul :)
En massa släkt, god mat och bra sånger, kan man begära mer?
Lite tråkigt och regnit väder, men det är sånt man får ta så här på hösten. Glada över sina presenter blev dem iallafall, det var skönt.

Idag åker jag tillbaka till Malung. Ska bli skoj, med tanke på vad som ligger framför oss.
Imorn åker vi iväg på en paddeltur. Hoppas verkligen på fint väder, annars blir det väldigt kallt. Tur att vi ska paddla lite fors, så vi får skratta lite, det är riktigt kul. Jag och Björn kommer vara ett perfekt team där i kanoten.

Sitter och väntar på att bilen från Stockholm ska komma och plocka upp mig. Tänkte vara lite asocial i bilen och sätta mig och sova, drömde en hemsk dröm i natt som gjorde att jag inte alls sov nå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0