Mycket som händer

Ledarskap stod det på schemat för denna vecka, men är det nått vi inte har haft så är det just ledarskap.
Hade sett fram emot dessa veckor eftersom alla har pratat så varmt om just ledarskapen, men när vår lärare inte har bokat in nån gästlärare, så blir det svårt att få ut nått av detta.
I måndags skulle vi planera vår framtid, skönt tänkte jag, då får man nog lite klarhet i när och var vi kommer vara i vår, men när 3 timmar hade gått och frågetecknena bara blev fler och fler orkade jag inte lyssna mer. I tisdags hoppade vi över lite av dansdagen vi hade för att fixa i ordning det sista med mina skidor, men oj vilken skit vi fick från Hannibal.
Men helt ärligt, om nu en friluftsdag är obligatorisk för elever, är dem inte lika obligatorisk för lärarna??
Suck vad trött jag blev!
Ända vettiga vi fick ut av denna vecka var i torsdags då vi åkte på tur tlll Sälen, men eftersom jag och Erik inte kom så långt som vi hade tänkte så fick vi lite mer kritik av samme man.. Ännu mera suck.
Och i fredags fick jag nog. Så mycket skit vi fick om våra tankar i pulkabyggnaden så gick luften ur oss alla. Jag satte mig på tåget och åkte hem. Hem för en massa masserande om man ska klara detta år ekonomiskt. Det dumma är bara att jag stukade tummen lite lätt under skidturen så den mår inte så bra... men den får vila under nästa vecka, då vi säkert inte kommer vara så aktiva igen.

Fick iallafall låna Martins pulka, vilket gjorde migväldigt glad, för då kan jag släppa det projektet fr tillfället. Tack killen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0