Måndag

Efter en helg hemma i V-ås var jag tillbaka i Malung igen. Hade bokat in lite massager för helgen, blev visst 14 personer som jag hann massera under helgen, trevligt. Men snart är det min tur att få ligga på bänken och få massage, nån som vill ta sig än den utmaningen? :)
Igår skulle det åkas tåg hem till Malung, men som vanligt när man reser med SJ så är det alltid problem. Föresant tåg till Borlänge så det fick bli ersättningsbuss hem. Det jobbigaste var bara att vi var 10 min sena till Borlänge, men sista tåget till Malung ville visst inte vänta på oss, så det åkte iväg medan vi fick stå i 40 min på stationen och vänta på den j*la bussen. Och väl på bussen så säger chauffören att han aldrig kört denna sträcka, jippi sa vi då.
Men han tog oss lungt hem till skolan så sent i natt klev jag, Stina och Isabelle genom dörren. Var riktigt trött imorse, så det var tur att det var en lugn dag i skolan.

Nått jag har tänkt på är att åldern på en person verkligen inte behöver stämma överens med hur det funkar innanför pannbenet... Shit, man blir mörkrädd egentligen!
Pinsamt måste jag säga och det är jobbigt då man ska leka mamma till nån som är nästan dubbelt så gammal som en själv... Är inte så farligt egentligen, men hur svårt kan det vara att släcka en lampa?!

Kommentarer
Postat av: anders

hopp

ja är bra på massera har några sakt=) hehe



kram anders västerås

2009-11-17 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0