Varm helg

Oj vad varmt det har varit i helgen. Man gnäller om att det är varmt och man gnäller nu när det är för varmt... hihi :)

Helgen har varit mycket trevlig. Blev bjuden på grillat hemma hos Sofia och Micke i fredagskväll. Gick runt i deras nya, snygga villa och var vundsjuk :) Och så är jag avundsjuk på Sofias mage. Snart kommer bebisen :D

I lördags utträttade jag alla mina ärenden på stan och tog en trevlig lunch med Anna och Sofia. Sen blev det grillat hos syster med hennes kompisar. Tanken var att vi skulle ut på Kåren,  men dem hade lite väl bråttom till Kåren tyckte jag och Maria och hennes huvudvärk satte stopp för vår krogkväll.. Så vi åkte till Maxi och köpte chips och kollade på Robinsonfinalen. Det blev en mycket trevlig kväll det oxå.

Idag vakande jag jättetidigt och listan på saker att göra blev bara längre ju mer dagen gick. Men höjdpunkten för dagen var kanske glassen med Micke utanför maxi...blev lite förvånad över att han vågade.

Film med syster ikväll igen och nu är det dags för att sova, ny jobbarvecka imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0