Uppsala under Valborg

Blev en tur till Uppsala under detta veckoslut... Sittning under onsdagskvällen, med barnprogramstema.. Jag blev Kajsa och Sara en mycket fin Mimmi. Bilderna kommer snart :)

Mycket fina i våra kläder och allt vårt smink satte vi oss på bussen in till stan.. skoja inte att folk tittade på oss, hihi!
Sara tvingade mig att bära hennes blåa skor, så det blev köttsår direkt på högerhäl...aj aj.

Efter en trevlig sittning, med mycket sång och dans och nakna serveringskillar, fick min fot lite för ont efter lite dansande, så efter lite tårar bestämde vi oss för att åka hem. Men först ett besök till Erik där Kajsa gav honom ett massa pussar med sitt orange läppglans. Tyckte jag var kul.. och Erik oxå, innersinne ;)

Efter en natts skön sömn vaknade vi alldeles för sent i torsdags. Snabba ryck och iväg till stan där alla människor redan befann sig... Jag och Sara slog oss ner i Ekonomikumparken och öppnade vår chamange och åt frukost. Fick fint besök av en sliten Erik och sen rullade vi oss vidare in till stan där vi stektes i solen vart vi än gick.
Uppsala och Valborg är så fruktansvärt kul, om du inte har en skadad fot som inte vill fungera, så för att inte vara en klagande snorunge, så åkte jag hem då alkoholen var slut och solen inte tog så bra längre...

Kom hem till ett fullt hus hos moster där brasa och efterrätt väntade...
En mycket trevlig valborg.
Hoppas inte foten är förstörd för all framtid bara... :(

Kommentarer
Postat av: Maria

haha..mycket trevligt sällskap :)

Det låter som mig ju :D

2009-05-02 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0