Tillbaka till vardagen

Efter en skön helg med vänner var det dags i måndags att vara tillbaka till jobbet. Skulle börja kl.8 eftersom chefen hade möte då, men när jag kom till jobbet tio i 8 var han inte där och städtjejen satt utanför och väntade. Fick ringa och väcka chefen och sen underhålla männen som Tomas skulle ha möte med. Så efter en halv timme kom han och vi var lite sena med öppnandet, men eftersom Tomas har bästa meddarbetarna så fixade jag och Carola allt på n halvtimme.

Veckan har gått fort, redan torsdag idag. Röd dag för vissa, inte för mig. Har gjort mina 5 timmar idag så nu ska jag och syster ut och gå och jag ska testa ifall foten går att springa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0