Tillbaka på jobbet

Var ett tag sen jag skrev nu, vilket betyder att jag är tillbaka på jobbet och alltså inte har tid att sitta framför datorn. Tre veckor gick jättefort, hade nästan varit lite skönt att få fortsätta att vara sjukskriven, men min ekonomi tyckte inte detsamma :)
Första veckan har gått bra, foten har gjort lagom ont och har varit lagom svullen efter 8 timmar på jobbet. Så nu tränar vi för fullt ( inte riktigt men nästan) för att komma tillbaka. Lär ju inte vara i form förrän 2030 nu men det är en annan femma. Och tillbaka till Friskis lär  jag inte vara på ett bra tag om jag ska tro min sjukgymnast.... *Suck*

Jag och Nina tog oss ut i spåret i torsdags iallafall... det tyckte vi var bra gjort av oss :)

Annars har veckan rullat på. Några kunder som hade saknat mig, sånt är altid kul att höra :)

Tänkte att jag skulle vara lite aktiv idag men regnet öser ner nu, så jag är dålig och sätter mig och kollar på Simpsons istället... har ju 4 säsonger kvar och ingen tid att titta längre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Simpsons? du gillade ju inte dem? typiskt dig att säga en sak och sen göra tvärtemot.. ;)

2009-05-12 @ 10:33:14
Postat av: Varbergs bästa! ;)

Just det ja, Simpsons var ju inte dina favoriter, men då har du förstått att de är skitbra! :)



Ute på spåret? Har du sprungit? Shit, känns ju som att din fot är skit, så det är ju kanon om du redan är ute och rastar den. :) Jag hejar på dig!

Men du, ta lågskor på lördag så jag slipper bära hem dig. :P Ska bli skoj att träffas igen!! :D

2009-05-14 @ 10:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0