Snart åker vi

Imorn åker vi till Gbg, jag och Hammar. Ska bli så jäkla skönt att komma bort ifrån jobbet och Västerås.
Stod igår i mitt horoskop att jag skulle vara irriterad idag och jag hade inte hunit jobba i mer än 15 min förrän jag blev det... förstår inte hur människor kan bete sig egentligen?

Appropå människor, vem hittar på i ett inlägg att jag inte tycker om Simpsons?
Säg nångång då jag har påstått att jag skulle tycka att den serien är dålig? Simpsons äger, en av dem roligaste erier som finns... Kanske just därför jag lånade 10 säsonger av dem när jag var hemma.

Hoppas verkligen att lördagskvällen bjuder på fint väder. Jag vill så gärna sitta  i Göteborg och titta ut över kanalen och dricka gott vin ¨på gräsmattan. Och bli jättefull ;)
Och ja Anna, klart jag ska ha lågskor... lär nog aldrig kunna ha högklackat som det känns just nu i foten ; /
Men för att se synen då du bär hem mig så kanske pumpsen åker på änrå :P

Bara 2,5 timmar kvar till jobbet, sen Göteborg, då kommer vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0