Pengar...

Oj vad mycket pengar jag fixk helt plötsligt... I måndags var det en bra dag för min plånbok ;)
Och jag som trodde att jag skulle vara fattig denna månad eftersom jag hade varit sjukskriven nästan hela april.

Fick semestererkättningen denna månad i stället för i slutet av sommaren som förrut, inte mig emot, så där blev det en hel del plus. Och så har jag sökt om pengar för mitt fula ärr som jag fick efter operationen på ryggen, vilket råkade bli mer än vad jag ahde hoppats på och dem pengarna kom ocå i måndags. Och i tisdags var det äntligen dags att få massera igen. Och dem hade saknat mig, så det blev 6 st den dagen = pengar :)

Men nu har jag varit duktig och för över en massa pengar på mitt sparkonto som jag behöver till höstens alla turer, så nu är jag inte så rik längre. Men nu vet jag iallafall att jag kan unna mig en ny ryggsäck ifall jag kommer in i Malung.

Så just nu känns det rätt bra :)

Kommentarer
Postat av: Varbergs bästa! ;)

Ojoj! Heja dig! Härligt med klirr i kassan!

Jag har oxå fått pengar. Jag blev skitglad för att lönen hamnade på dryga 5300 kr!! :D Då räcker ju pengarna till min del av hyra, el och mat mm. Fast jag har faktiskt mer kvar sedan förra månaden när semesterersättningen kom.

Men du, du är smart du som lägger undan kosingen med en gång! Tråkigt , men smart! :) Köpte inte du en ny väska i Övik? Eller det kanske bara var en önskan då? Hmm. Trevlig helg hörru! Vi ska till Istorp och fixa med sommarstugan idag och grilla med mor och far. Kram kram

2009-05-29 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0