Jobbar

En fin kväll som denna ska man inte sitta inne i en tråkig butik utan jag vill sitta på nån mysig uteservering och dricka vin nu... Hoppas verkligen det blir såhär nästa helg, frågan är bara vem jag ska umgås med?

13 timmar på jobbet idag. Är klar med allt som ska göras. Ska bara byta skyltar i aket, men väntar nån timme till med att gå upp på den höga stegen. Hoppas verkligen på fint väder imorn, oj vad jag ska sola då. Och kankse springa... fick en massa nya tips av en kund som är en gammal kompis, vad jag ska göra med foten. Hoppas verkligen att det hjälper.

Var ute och åkte motorcykel i fredagsmorse... så kul. Kasnke dags att ta ett kort ändå snart som Hammar tyckte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0