Goa Göteborg

Äntligen kom fredagsmorgon då vi satte oss på tåget ner till Göteborg. Var ett tag sen jag var nere i staden vilket visade sig eftersom jag tyckte att jag inte hittade längre. Men både jag och Hammar hittar bra i en av världens mysigaste städer :)
Vi började med en lunch på ett av fiken som jag och Mattias har försökt fikat på under några år, men det då alltid varit fullt. Så et stort plus nu då när vi fick en god lunch och inväntade Hanna som kom förbi. Hanna har varit så snäll som har lånat ut sin lägenhet till oss i helgen, tack tack :)

Efter en lång och mycket trevlig tur på stan med fika och shopping med Agnes tog vi oss till alla affärer som vi sett ut för att klara av kvällens plan, vitt vin och räkor på ute terassen. 
Med utsikt över Ullevi från 10 våningar skålade vi oss en skön helg och högg in på räkorna.

Efter några timmar kom Johan förbi och sa hej. Johan ska springa Göteborgsvarvet idag, så han laddade med cola medan vi var inne på cidern då vinet var slut.
Efter några timmars pratande åkte Johan hem och vi lade oss för att sova i sängen.

Idag skiner solen och vi hoppas att värmen gör oss sällskap idag. Nu har vi gjort oss fina för stan och ska shoppa och titta på när Johan springer.  Ikväll kommer Anna upp och ska festa med oss, kuuuuuuul :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0