Full i Göteborg

Har haft en super bra dag här idag igen. Solen har varit skön och lyst på oss och det blev förfest här hos oss med både Anna och Agnes. Efter en massa alkohol så begav vi oss till avenyn och tanken var att vi skulle in på Nivå, men ingen av oss tre orkade stå i den långa kön som var utanför, utan det fick bli Hard Rock Cafe istället. Ett jättekul ställe med jättebra musik och människor. En speciell människa, men såklart flickvän. Vilket inte stoppar vissa... *humm*

Efter många bra schlager låtar och bugg låtar begav Anna sig hem och nu ligger Hammar i sängen och mår illa efter allt buggande :D

Var jättelänge sen jag hade så här kul. Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång. 
Men en sak är säkert, med Hammar har jag ALLTID kul :)

Dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Varbergs bästa! ;)

Ja, visst var det skoj!! Jag hade kanonskoj på dansgolvet med massa killar runt som åtrådde mig. :) Haha. Och förfesten var precis lagom oxå! Tack för en mycket skoj kväll! Vi får snart göra om det.

2009-05-19 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0