Värdelös Söndag

Så känns det verkligen idag. Har inte fått bort mitt illamåeende och i natt fick jag knappt en blund för att min mage mådde inte alls bra. När jag väl somnade och vaknade vid halv tolv kommer jag ihåg att det är Andreas som jag drömt om igen... humm...

Åkte och tränade men kände att efter dessa dagar har all min ork försvunnit, så det gick sådär att träna. Kom ut från träningen vid tre tiden och regnet vräktre ner, kul. Eller snön kanske jag ska säga, för nu är det en massa snö på backen igen.

Var på fest hos Anna igår. Var trevligt, dumt bara att jag inte ska känna mig nå bra. Fick dock äntligen lite tid med Sofia, det var mycket trevligt :0)

Kommentarer
Postat av: Krystmarodören

Värst vad du drömmer om den där idioten, han är ju en värdelös nolla, en vattensnigel på torra land, lika spännande som en skev dassdörr i Albanien..

Dröm om Brädan Pitt istället..eller någon av bögarna i EMD?

2009-03-09 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0