Resa neråt denna gång

Denna lång lediga helg gick min resa neråt till Växjö och Lisa istället. Nån skulle visst bort och åka skidor denna helg..*suck* Men jag tackade inte nej till Växjö. Satte mig på tåget igår och inser att det är väldigt farligt att åka tåg långt och ensam, eftersom jag alltid börjar tänka då. Satt och funderade lite hur en framtid med en viss person skulle vara t.ex... Usch, sånt får man inte tänka :P

Vi tog en lugn fredag, men god mat och film. Fick sällskap av min kusin på kvällen och han ska med på festen ikväll. Och denna fest är nog min sista chans att få festa med polis studenter, Gjorde ju det sist med Erik, men han räknas inte. hihi :D

Nu ska vi går och äta brunch och sen ner på stan och shoppa innan det är dags att göra sig fin ikväll.

Vet inte varför jag drömmer om dig... Bättre svar kan jag inte ge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0