Händelserik helg

Kan man verkligen säga... Satte mig i bilen direkt i efter jobbet i fredags och styrde mot Malung där Mattias väntade på mig. En helg med honom i Dalarna kände jag att jag behövde
Solen lös med sin frånvaro i lördags, så våra planer på att förbättra solbrännan gick sådär, men efter en lång sovmorgon, för när man blir väckt halv 8 på morgonen måste iallafall jag sova om både en och två gånger, såtog vi en ännu längre frukost för att sen packa ryggsäcken och bege oss ut i skogen. Vår lilla vandring blev lite längre än vi tänkt så när vi efter 3,5 timmar i skogen kom hem kände vi oss rätt nöjda med oss själva och lade oss i soffan och hejade fram VSK till SM-guld. Fast jag satt mest eller hoppade upp och ner, var ju så jäkla spännande!
Lite frussna hoppade vi in en skön bastu, men eftersom jag typ lider av konstans vätskebrist i min kropp gick jag efter ett tag in i duschen för att duscha. Började må illa där jag stod och tvålade in mig men tänkte att det nog hade att göra med att jag var hungrig, men när sedan Mattias hoppade in och började schamponera håret på mig svartnade det för ögonen...
Vaknar till av att  Mattias tittar på mig och undrar hur jag mår... Förstår inte riktigt vad han menar ,men inser rätt fort att vi sitter på golvet och att jag måste ha svimmat. Jag tar mig upp på skakiga ben och springer in på toa och kräks... Sen lägger vi oss i sängen och jag somnar direkt och vaknar 20 min senare och mår bra igen.
Vi räknade ut rätt fort att jag nog är helt tömd på vätska i min kropp och får spendera resten av kvällen i soffan medans maten blir klar... Fast helt stilla kunde jag inte hålla mig, tråkigt att sitta still.

Efter en natt med betydligt bättre sömn och dröm, vaknade vi till ett vitt Malung.
Efter lite frukost och städande i huset satte jag mig i bilen och åkte hem.

En skön helg, men dock händelserik, var ju första gången i mitt liv som jag svimmade och tittade på en bandy match :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0