Dags att åka hem nu...

Efter en trevlig helg i Växjö med Lisa är det dags att åka hem... dock om några timmar. Efter en god middag igår, igen, kom kusin och några kompisar förbi och det blev lite schlager. Och sen ner till Madde för en liten förfest. Människorna där hade visst riktigt bråttom ut till krogen, så vi gick upp till Lisa igen för att få i oss lite mer. Gick vidare till nån annan lägenhet där jag visst råkade hamna i ett telefonsamtal som visst inte blev så trevligt som jag ville. Tänk att jag alltid måste dra upp dumma saker när jag är full. Detta är dock ingen dum sak, det är en väldigt viktig sa i mitt liv, men när personen i fråga äntligen ringer så lär man ju ta tillfället i akt.

Under festen råkade jag visst berätta för Viktor att jag ville träffa en snygg och trevlig polis student och det fixade han lätt. Grejen var den att han visst råkade glömma det viktigaste, SNYGG och TREVLIG! Denna Pelle som han gav mitt nr till var dock trevlig, men mycket, mycket slibbig. Inget jag var glad över, så kvällen kändes förstörd efter att vi suttit och pratat lite med honom och sen på ett fint sätt gått därifrån. Vi sprang på Uffe på dansgolvet som gjorde vår kväll trevlig till slut.

Efter lite tråkiga händelser, som mitt nattliga inlägg bekrfätar, så gick vi till Uffe och drack Kaloha, gott :D

Tack för en trevlig helg Lisa, du vet att jag tycker om dig och att vi inte bryr oss om dumma människor!
Du och jag vännen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0