Vilken helg :)

Vilken helg det var. Och jag är lika dålig på att sätta mig vid datorn som vanligt, men jag tänkte återberätta lite snabbt här.

Veckan avslutades med att jag jobbade till 21 i fredagskväll, man kan ju ha roligare saker för sig en fredag, men det var skönt att komma hem och få sova tidigt.

Var djurvakt åt båda fyrfotade djuren i lördags så vi åkte och hämtade dem på förmiddagen och efter lite fixande med långlinor på gräsmattan tog jag och Smilla en promenad till Djäkneberget för att ta en glass med Nina i solen.
Glass blev det. Och regn, men vi hann träffas lite iallafall.

På kvällen åkte jag och Hammar iväg till Jenny, där middag och skvaller väntade. En mycket trevlig kväll, fast Sverige förlorade fotbollen. Säger ju det, in med Svensson på plan så vinner vi. :D
Efter en god middag/ efterrätt och en dricka åkte vi ner till Tabazco där vi fortsatte kvällen.
En full ( ? ) Ulrika tappade sin kamera i golvet och är nu utan den i typ 4 veckor... J*la skit!

Söndagen började väldigt segt. Var länge sen jag mådde så, men efter några ipren och "mammas nya kille" på P3 satte jag, Smilla och Hammar oss i bilen och körde mot Hallsta, rally och Tobbe ;)
En trevlig eftermiddag med Tobbe hade vi, ellerhur vännen?! Det får vi göra om :P

Söndagen avslutades med fotboll som Smilla tycker är det tråkigaste som finns och sen var det jag, soffan och en godis påse för restren av kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0