Mycket glad

Var ett tag sen jag tog min in på här och skrev. Det finns ju så mycket annat roligt man kan göra nu när vädret är så underbart som det är.

Har varit ute hos moster och solat och badat hela helgen, så jag hoppas att man fått lite färg.

I tisdags kom det roliga, beskedet att jag kom in på fjälledar linjen! Skoja inte om jag blev glad!
Veta att jag slipper jobbet nå mer. Och Västerås! Så härligt!

Så nu går jag runt som på ett moln på jobbet och vet att om två månader är jag borta,vad man kan jobba bättre och ta allt skit bättre med dem tankarna i huvudet.
Så nu går jag runt och tänker på allt jag ska köpa, massa saker. Tur att man kan dela upp dem köpen under åren.

Helgen har varit mysig! Mycket umgänge med Sara nere på stan och dansande till Måns och Promeo ;)
Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0