Midsommardagen..

Har jag spenderat på jobbet. Och snart får jag gå hem. Vilken känsla det känns att gå hem kl.19 istället för 21 en lördag då  man jobbar :)
Inte för att jag ska hem och göra så mycke, slänga mig i soffan och titta på film, men skönt ändå att slippa gå runt här på jobbet. Tror inte att mitt finbesök kommer att komma idag, så nu känns det som om jag får sätta ner foten ordentligt i den frågan. Man leks ju inte med hur mycket som helst.. Vi får se vad som händer, hoppas bara jag kan vara så tuff den dagen det kommer ske.

Midsommarkvällen igår var jättetrevlig! Efter jobbet åkte jag ut till Matilda som blev jätteglad över sin present. Sen hem till Nina där hela gänget var samlat och grillen tänd... Massa mat (som alltid) och det bästa på hela kvällen var ju att jag och Sara spöade sysrarna Wiklund och Niklas  i "Tabu"
Säger bara; Fredriksberg är skolan.. :D

 


Kommentarer
Postat av: issa

Hej Ullis.

Hoppas du hade en riktigt trevlig midsommar :)

2009-06-21 @ 08:19:57
URL: http://missizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0