Lång dag

Har varit en mycket lång dag idag. Och den är inte slut än... 3 timmar kvar på jobbet. Det värsta är att dem först 9 har varit mycket långa. Efter att allt som måste göras var gjort så var klockan typ 2... jaha, en massa tid kvar och inget jobb. Fick jättefint besök av Tina och hennes vän som hade vägarna förbi stan, så det besöket lever jag än på...

Tänkte att jag skulle sova ut imorn och inte göra nånting, men den planen sprack tidigt imorse då jag fick massagekund imorn bitti. Vad gör man inte för pengarna ?! ;)
Sen ska jag hjälpa Danne med lite saker men sen så blir det soffan och Simpsons, är nu äntligen klarm ed Varuhuset säsong 2... måste ju hinna kolla på alla simpsons innan jag flyttar.
Hoppas på fint väder imorn, men det såg väl ut att bli sådär...

En tanke... Har bjudit över några vänner på tisdag för att grilla.. Är mycekt sugen på att bjuda några till, men är det värt att göra det när jag nästan är hundra på att svaret kommer att bli ett nej?

Kommentarer
Postat av: tina

Hej sötis! Vad kul det var att träffa dig igår! Blev jätteglad av att se dig igen. :)

Hahahha vad rolig du är, du är precis som min mamma och jobbar när du har en ledig dag ;) Puss puss

2009-07-19 @ 11:18:01
URL: http://www.ikeepondreaming.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0