Grillfest

Grillningen i tisdags blev helt underbat trevlig och rolig. Och det bästa var att alla kom. Förutom Sofia då, men hennes skäl är verkligen förlåtligt :)
God mat, goda vänner och bra stämning, behöver man mer?! :)
Fick 6 st ufon på besök oxå under kvällen. Man kan lätt tro så när man tittar på vår gräsmatta... ser lite chäftigt ut.

Känns verkligen som om jag lever på jobbet nu för tiden. Idag när jag gick upp på övervåningen för att ställa i ordning massagebänken slog det mig att jag inte varit där uppe sen i söndags kväll.
Känns som om jag bara är hemma och sover och sen lever i denna j*la butik.
Men snart är det över :D

Sofia och Micke fick en liten Wilma idag förresten...
Oj vad jag längtar tills jag får se henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0