Avskedsfest ikväll

Vaknade upp imorse efter en mycket trevlig kväll ute i Sala tillsammans med malin och Tobbe. Dem många timmarnas sömn som jag fick i natt behövde jag verkligen känner jag.
Kollar igenom vad jag behöver inför mina månader i Malung... Oj vad pengar det kommer att gå åt.. men största frågan är ju om jag verkligen behöver ha en ny jacka eller om jag ska satsa lite mer på nått annat istället....
jackor är ju min passion, om ingen visste det innan... :)

Vill åka och träffa den lilla bebisen oxå, vågar man fråga om man får det så här tidigt?!
:)

Ikväll blir det middag med Hammar och vänner på Tabaczo. Kommer bli så sjukt roligt! Är ett tag kvar tills hon åker, tacka gud för det, vet inte alls hur jag ska klara mig utan henne..
Kommer bli en kanon dag idag med!

Kommentarer
Postat av: MalinH

O jag vet inte hur jag ska klara mig utan DIG vännen min!

2009-07-28 @ 02:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0