Vill bort...

Just nu vill jag bara åka bort och inte vara här, speciellt inte på jobbet. Förstår inte varför jag måste ta all skit när någon annan oxå är förtjänrt av den... är så trött på detta nu.. Hoppas att denna vår går riktigt fort, för nu vill jag inte vara kvar här mycket längre till... Bara att hålla tummarna att de vill ha mig dit jag vill...

Vill ta tåget till Östersund ikväll... Är så sugen på det, bara åka härifrån och hoppas på att få samla lite enegri under helgen. Men denna helg går det inte, har så mycket planerat... Roliga och behövliga saker, men Östersund lockar väldigt mycket just nu... Ska kolla vad det kostar att åka upp ikväll... :)

Tack Tina för dina värmande inlägg! Dem gjorde mig glada :) Ska bara samla ihop lite pengar, sen ska jag försöka göra nåt roligt av mitt liv. Vi kan flytta till Östersund båda två.. då känner vi nån iallafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0