Trevlig helg

Ja,helgen kunde inte har varit roligare!! Enlördag med träning, lunch och shopping med Hammar för att avsluta kvällen med en underbart god middag och trevligt sällskap på Tabazco och sen Sky bar. Mycket trevligt och det bästa av allt nästan var att jag inte var så farligt bakfull i söndags. Jag har ju haft det problemet annars, varit sängliggandes nästan hela dagarna p.g.a illamåeende och allt som en bakis dag ahr att erbjuda. Men inte nu längre. Kanske är att jag inte är i Ö-vik där det festades lite mer och hårdare än här hemma, men detta tackar jag verkligen för :)
Bakis dagarna saknar jag faktiskt inte alls... Kankse myser i soffan, men annars är det så skönt att kunna ha en till dag där man gör saker på, inte bara sitter i soffan och blir fet :)

Var och hämtade mina glasögon i lördags. Fasen ,de blev ju rätt snygga om jag får säga det själv :)
Hade dem på mig igår för att se om jag vågade visa mig ute med dem, vilekt jag tydligen gjorde :) Så nu återstår bara frågan om jag skulle våga jobba i dem. Behöver egentligen inte glasögon, men mina stackars ögon mådde inge bra då jag hade feber och satte i linserna, så trötta dagar tänkte jag vara glasögon orm B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0