Tidig morgon och trött

Jobbar dag idag på jobbet, betyder tidig morgon. Var duktig igår och gick och lade mig tidigt, tänkte att jag skulle vara utvilad imorse, men såklart så kommer mina hjärnspöken på besök. Har så svårt att släppa alla mina tankar... Så efter mycket tänkande och beslutet att jag inte kom någonstans så ringde Mattias, vilket var skönt, så jag fick prata lite med honom. Lite blev det inte, några timmar slutade det med, så därav att jag är trött nu :P Men för mig gör det inte så mycket ,har inte en så hård arbetsdag framför mig... Får se sen om jag är pigg nog att träna eller om det blir soffan och desperate houswives i väntan på Hammar och vårt vindrickande ikväll :D

Är så splittrad, vet inte hur jag ska tänka och tycka i vissa stunder...
Ibland längtar jag bort så otroligt mycket, det jobbiga är bara att jag inte vet vad jag längtar efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0