Rolig vecka på jobbet

Ja,faktiskt så har det varit en mycket rolig vecka på jobbet. Tror att mycket av det beror på att min chef har varit på så bra humör, vilket då har smittat av sig på oss andra. Han blev inte ens stressad och sur idag när ICA kom med alla varor och affären svämmar över av burar med en massa varor på. Sånt tycker vi om, mera glada chefer :)

Äntligen helg, så skönt så. Lämnade jobbet idag precis när alla puckon började komma in, hihi :P
Men kunden som jag ville skulle komma in och handla lite kom inte, tråkigt :(
Men man kan ju inte få allt man vill heller :P

Imorn ska jag och Hammar ha en lång dag, mysigt värre. Kommer avslutas med middag och sen krogen, längtar nått enormt. Känns som om det var länge sen jag var full, dags att bli det rejält denna gång då?! ;)
Dränka sorgerna kankse :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0