Nyåret

Fick feber 3 dagar före nyår och var sängliggandes med den. Tur att jag hann köpa min Desperate Housewives box innan så jag överlevde dessa långa dagar i soffan. Tvingade upp mig till jobbet på nyårsafton, för jobbade jag inte kunde jag ju inte heller festa. Efter jobbet var det snabba ryck i duschen och framför spegeln som gällde. Middagen och sällskapet hos Lisa var gott och trevligt som vanligt. Synd bara att alla kände sig mer eller mindre sjuka. Så det blev ett lugnt nyår. Vid 12-slaget gick vi till Djäkneberget och kollade in reketerna, jättemysigt att stå uppe på berget och se över hela Västerås city.

Är fortfarande dålig, men ingen feber. Hoppas verkligen att denna hosta försvinner snart, min hals mår inte bra :(

Gott Nytt År på er mina vänner, för det ska jag försöka ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0