Myslördag med Hammar

Efter jobbet igår var jag duktig och åkte och tränade :) Vindrickandet på kvällen blev framflyttat en vecka, båda kände sig mer sugna på en lång fika med masssa skvaller och bio, vilket det blev. Tack vännen för en mysig lördag. Nästa helg, då jäklar ;)

Söndagen började med en lång och skön sovmorgon och sen tacobuffé på Kåren med syster. Micke slavade där men kom sen och gjorde oss sällskap vid lunchen. Och nu, resten av söndagskvällen jobbar jag.
Började med en bra dag, lite varor kvar och en tanke om att hinna med en massa småplock på kvällen, men den dog rätt fort då CashGuard började krongla. F*n vad trött jag är på detta... Lyckades fixa så den klarade av några kunder men sen brakade den ihop igen. Och efter som jag har så otroligt stort tålamod, NOT, så skiter jag nu i den och så får mina duktiga jobbarkompisar fixa det där imorn, då jag är ledig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0