måndags kväll...

Jobbar till kl.21 idag, så där kul. Men men, inte lång tid kvar nu.
Och så fick jag åka iväg med hemkörningana vilket är rätt skönt ibland för då kommer man härifrån en liten stund. Bort från alla dryga kunder m.m. :)

Ledig dag imorn, sånt tycker vi om :P Ska äta lunch med syster på stan och sen lär jag ju kolla en hel del på desperate housewievs... låg ju inte i soffan hela gårdagen och tittade. Världens bästa program, det är vad det är :D

Ingen träning ikväll alltså, lite tråkigt, men imorn och resten av veckan då kör vi. Micke hade skaffat träningskort nu oxå, så där har jag en ny träningskompis. Som tur är har jag Nina som det denna vecka. Oj vad vi ska träna!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktig du är som tränar!

Själv ska jag säga upp mitt gymkort istället ;) haha

2009-01-26 @ 20:24:03
URL: http://sofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0