Första dagen utan Findus

Och den ar faktiskt gått bra. Klev upp imorse och tittade av ren reflex på hans matta om han satt där, men det gjorde ha nju inte. Mär jag senare åt frukost gungade jag lite lätt på stålen bredvid mig och kom sen på att "Oj, tänk om Findus tass kommer i kläm"... men kom snabbt på att hans tass inte kan göra det. Och innan jag gick iväg till jobbet så var jag påväg av ren reflex igen att säga hejdå till lillen...Inte lätt när nån tas ifrån en sådär plötsligt.

Sitter på jobbet nu... Idag har det varit en sån dag då jag bara längtar bort från denna affär. Suck!
Men nu är det inte lång tid kvar och lite jobb finns det allt, hoppas på att tiden går fort ikväll oxå.

Drömde om Andreas inatt.. Undrar varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0