Ett svårt beslut...

Min lilla kanin har varit dålig här nu några dagar och i dag tog vi det svåra beslutet att ta bort honom.
Trodde att jag sa hejdå till honom för alltid i onsdags när jag gick till jobbet, men han fick komma hem med medicin som vi har kämpat med att ge honom, men när två dygn har gått och fortfarande inte äter eller dricker nått utan bara ligger ihopkurad i ett hörn, då är det inte mer än rätt att låta honom sova skönt istället.

Så nu sitter jag här igen med gråten i ögonen för att säga förväl till honom, på riktigt denna gång och sen bege mig till jobbet.
Kommer att kännas så konstigt bara att komma hem ikväll och att han inte finns kvar. Tomt!

Min älskade lilla Findus, ha det så bra i kaninhimlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0