Ångest inför 2009

Har verkligen ångest inför år 2009... Ångest över vad jag ska göra med mitt liv, vad jag ska bo m.m...
Är ju inte så att jag vill jobba på Ica för resten av mitt liv. Vill verkligen testa på livet som fjäll ledare och då är det bara Malung som finns, flyttar ju inte neråt i landet för en sån utbildning.
Säg att jag kommer in, vad ska jag göra sen då? Vill ju bo i norrland, men vad ska jag göra där uppe då?
Finns ju inte så många städer att plugga i där uppe och skulle verkligen Östersund funka?!

Blir tokig på allt dessa tankar...!!

Kommentarer
Postat av: tina

Det bästa med livet är att allt har en förmåga att lösa sig av sig själv. :) Sitter med samma tankar som du ungefär, ska på jobbintervju på Ica imorgon och vill inte heller jobba där resten av mitt liv. Men nu när jag är på väg mot det jag vill funkar det ju ett tag. Jag har aldrig tvivlat på att det kommer bli något bra av dej, du är så duktig och kan så mycket. Släpp alla tankar för en stund, ta dagen som den kommer och tillåt dig själv att känna tilltro att allt löser sig. Det kommer det göra! Ut och ha kul och grubbla inte. Saknar dej massor! Puss å kram

2009-01-07 @ 12:00:00
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: tina

Förresten, Östersund är en himla mysig stad, dit kan jag med tänka mig att flytta ;) Halva släkten är därifrån :) Puss

2009-01-07 @ 12:01:35
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0