Träningar

Har fått en tanke på hur jag ska bli av med denna flodhäst kropp innan jag dör.. Iallafall komma i form innan 2018 som jag och Nina skriker om på träningarna. Försöker ju träna varje kväll jag kan efter jobbet, men det känns inte som om den träningen ger så mycket ändå, Så nu har jag kommit på den lysande idén att börja gymma innan jobbet dem dagar jag börjar jobba kl.13. Hur smart är inte jag?? Fast detta betyder att det blir träning 5 dagar i veckan, men det behöver nog min kropp. Var och gymmade i morse , var riktigt skönt. Förutom att behöva gå upp kvart över 8.. men det är ju en vanesak. Så såfort snön försvinner, vilket inte kommer ta så lång tid eftersom det regnar ute nu, så ska jag köpa mitt gym kort och så ska jag cykla till Friskis på Rocklunda. Ska ha med mig syster oxå på min fina plan så blir det lite roligare där.

Fick jobba till 21 idag, det var visst hockey på tv som nån liten Tobias ville se...
Och så ska jag vara på jobbet 10 i 8 imorn... Gäsp säger jag redan nu.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0