Semlor idag

Idag får man börja med semlorna. Kul att vi sålt semlor säkert i en månad på jobbet.. Ingen som vet vad tradition är lägre? Väntar på att få sätta tänderna i min semla snart :)
Har ju dock tjuvstartat med en tidigare, men den räknas inte. hihi.

Är ledig idag. Kommer enligt nya schemat som vi börjar med på måndag att inte ha så många lediga dagar, så jag får njuta av denna sista. Var nere hos Jonas och klippte mig. Så skönt att bli av det allt hår, så nu är det tunt och fint igen. Och så hade han lite dåligt med kunder efter mig så vi började exprimentera med mitt hår för att se vilka frisyrer jag skulle passa i. Han sa dock åt mig att jag var tvungen att ha kvar mitt långa hår, för det var så fint. Tack :)

Bokade nyss biobiljetter till perimären av " Män som hatar kvinnor". Eftersom Hammar svek mig på den får jag dra med Dennis ut i biosvängen. Vi stackars singlar som inte har nån som tycker om oss får ta hand om oss själva :P
Eller jag kanske skulle ha frågat Micke om han ville göra oss sällskap, han som snart oxå går med i vår klubb :)
Oj, vad elak jag var nu. HAHAHA :D

Ville annars spara den filmen till Östersund och Mattias, men jobbar ju dumma tider för att kunna åka dit, så det får vi ta en annan dag. Kanske är bra att gå med nån som inte har läst boken, så får vi se hur vi tycker om filmen. Själv tycker jag ju att Steig Larsson´s böcker är nått av de bästa jag har läst.

Dags för semla säger min mage. Tur att det är träning ikväll

Kommentarer
Postat av: tina

Här har du en till som snart joinar er "klubb" :P

2009-02-24 @ 23:23:58
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0