Seg fredag

Är riktig trött idag..men det tycker jag att man får vara efter 8 timmars tågåkande och kanske typ 2 timmars sömn. Det är ju sådär att sitta i ett icke skönt tågsäte och försöka sova. Kan dem inte sätta in X2000 tåg på den sträckan? Då skulle jag sova som en kung :)Så jag gjorde som vanligt när jag kom hit imorse, lade mig med täcket i soffan och somnade som en stock. SKÖNT!

Nu sitter jag här ochförsöker få tiden att gå innan jag och Mattias ska iväg och luncha. Planerna för resten av dagen är nog bio och god matlagning.
Och imorn blir det Åre om jag får bestämma,vilket jag får :)

Det snöar och är 10 grader kallt här,tror jag stannar ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0