Schlager är bäst

Vilken schlager helg det varit. Eller lördag kankse jag ska säga. Började dagen med att lyssna igenom mina schlager skivor som Aftonbladet så snällt ger ut, underbara skivor. Efter en trevlig lunch med Erik på stan drog jag och Nina iväg till Uppsala och Sara. Där åt vi för mycket tacos och drack för lite sprit :) Iallafall Nina och Sara :P

Och vilket bidrag EMD hade.. jag är kär!! :D Fick t.o.m. prata med killarna två gånger. Fast det var mest dem som pratade med mig och tackade för att jag röstade på dem :)
Vinner inte dem finalen så kommer jag skämmas över mitt land.

Hart kommit på att det kommer bli svårt att leva med nån kille i framtiden, eftersom schlager verkligen är det bästa man kan lyssna på :)

Tack för en rolig lördag mina vänner.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0