Onsdag

Orkar inte åka och träna ikväll. Känner mig lite dålig för det, men är helt slut i kroppen. Och lite träning lär det väl bli i helgen oxå ;)

En okej dag på jobbet idag. Igår var den hemsk, fast jag bara jobbade 5 timmar. Hade gårdagen varit avgörande om jag hade stannat kvar eller inte så hade jag aldrig kommit tillaka. Och det är tråkigt att det är ens jobbarkompis som ska få en att känna så. Hoppas att detta slutar snart, för det är inte kul...

Ska ut och åka lite tåg imorn, vilket betyder långledigt för mig. Skönt :)

Kommentarer
Postat av: tina

Oj, vad har hänt?! Dum jobbkompis, ta inte åt dig! Du är alltid bra ändå! Kanske kan det vara Östersund du ska till? ;)

2009-02-05 @ 07:43:53
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0