Hemma lördag

Varit en rätt körig dag idag. Vaknade av en mardröm kvart över 7 och började mina tankar om framtiden så att somna om var ju helt omöjlig. Tur att det finns en person som oxå är vaken så tidigt så ett trevligt telefonsamtal fick vi till där på morgonen. Sen iväg och träna, hem för att duscha och äta och sen iväg till jobbet där det verkligen har gått i ett hela dagen men klockan står verkligen still. Känns som en evighet tills jag får gå hem. Hammar ville ha med mig ut på krogen idag, är jäkligt sugen men är så fruktansvärt trött. Så det får bli en hemma kväll idag. Står här på jobbet och funderar på om det är värt att köpa chips eller om jag ska hoppa det och slippa ha dåligt samvete imorn...

Imorn ska det inhandlas en ny kamera, så jag kan ta en massa roliga bilder och visa er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0