Alla Hjärtans Dag

Först måste jag bara ställa mig frågan hur fort en känsla kan ändras?! Hur man ena sekunden är jättegald för att nästa bli ledsen. Har hänt lite för mycket på sista tiden, men jag vet  att jag har mig själv att skylla.

Lördag, Alla Hjärtans Dag idag. Jobbar idag och sen är det träing. Och sen slut på det roliga. Ingen att mysa med eller att ha en trevligkväll med. Är lite trött på detta, vill oxå tycka om nån snart.
Hade iallafall en trevlig kväll igår med syster och sen tittade Dennis förbi.

Fick en ros igår... hihi. Synd bara att personen den kom ifrån inte kan stå för sina känslor. Det är riktigt jobbigt.

Trevlig Alla Hjärtans Dag på er :)

Kommentarer
Postat av: tina

Hej sötis!

Det kan ändras alldeles för fort =/

Mysigt att du fick en ros, från vem? ;)

Jobba lugnt och hoppas du får en fin dag ändå! KRAAAM

2009-02-14 @ 15:49:22
URL: http://t
Postat av: Sofia

Var den från MB? ;)

2009-02-14 @ 18:46:53
URL: http://sofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0