Mycket att göra

Är så sjukt irriterad just nu..
Så jäkla mycket att göra och ingen tid till nått. Hur har jag då tid att sitta här kan man undra... Jo, sitter i telefonkö till jä*la företaget vi beställt saker av men som inte svarar om vår beställnig. Suck säger jag bara.
Och så regnar det bara här.. ingen vinter heller.

Vill bara hem nu och det är tur att tåget går hem på torsdag, hade inte pallat mer snart. bara komma bort härifrån ett tag för att komma tillbaka med ny energi.
Sånt tycker vi om.
Och som det ser ut nu så kan jag åka tidigt på torsdag oxå, vilket betyder att jag hinner massera på torsdagskvällen och få in lite pengar.
Se, så lätt var det att få upp smilet igen.

Dags att gå och vila lite lunch, satt uppe med en trevlig person på msn i natt, inte bra alls ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det ärsta är ju att du får komma hem o leka med din syster som du saknar sååååååå mycket =)

2009-12-08 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0